Wieczory spędzają przy świecach i latarce. Trzeci tydzień czekają na... licznik

2016-08-26 07:00:00(ost. akt: 2016-08-25 16:21:32)

Autor zdjęcia: GO

Pani Janina Zalewska z Ostródy z czwórką dzieci już trzeci tydzień spędza wieczory przy świecach. Niby romantycznie, ale bardzo uciążliwie.
Pani Janina na początku sierpnia zamieszkała w mieszkaniu na nowo wybudowanym osiedlu w Ostródzie. Podpisała też 8 sierpnia umowę z dostawcą energii elektrycznej firmą Energa Obrót w Gdańsku. W mieszkaniu są wszystkie media - woda i prąd, ale nie ma licznika, żeby popłynął.

Jak ją wówczas poinformowano, licznik miał zostać założony w ciągu dwóch dni. Gdy minęły, a licznika nie było, kobieta skontaktowała się telefonicznie z firmą. Usłyszała, że będzie w ciągu siedmiu dni. Czekała więc, ale nic się nie zmieniło.

Dzwoniła na firmową infolinię, rozmawiała w pracownikami firmy w Ostródzie. Praktycznie godzinami wisiała na telefonie. Jeden konsultant odsyłał ją do drugiego, od któregoś usłyszała, że może czekać na licznik nawet dwa tygodnie. Mija trzeci, a prądu jak nie było, tak nie ma.

— Pani w ostródzkiej siedzibie firmy była bardzo miła i powiedziała, że zrobi wszystko żebym ten prąd w końcu miała — mówi pani Janina. — Ale co z tego? Mija trzeci tydzień a ja nadal nie mam ani licznika, ani prądu. Dalej mieszkam z dziećmi w egipskich ciemnościach.

O problemach pani Janiny piszemy w piątkowej Gazecie Ostródzkiej.

Zapraszamy do lektury


Źródło: Gazeta Olsztyńska

Komentarze (18) pokaż wszystkie komentarze w serwisie

Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.

Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych

Zaloguj się lub wejdź przez FB

  1. Gość #2053418 | 178.183.*.* 26 sie 2016 08:41

    Bo to jest właśnie Energa. Takiego burdelu nie ma w żadnej innej firmie.

    Ocena komentarza: warty uwagi (15) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)

    1. sofix #2053661 | 91.229.*.* 26 sie 2016 13:27

      Jak zamontują proszę odnaleźć przepisy dot. świadczenia usług w zakresie energii , za każdy dzień opóźnienia wypłacają odszkodowanie, należy tylko złożyć wniosek, pismo, bez tego sami nie dadzą , Warto bo za każdy dzień jest liczona stawka i to w dziesiątkach złotych w zależności od rodzaju sprawy - lub ściągnąć regulamin energi

      Ocena komentarza: warty uwagi (9) odpowiedz na ten komentarz

    2. Darek #2053667 | 80.53.*.* 26 sie 2016 13:36

      Mieszkam w Olsztynie na osiedlu Gutkowo, od grudnia zeszłego roku nie otrzymałem rachunku za energię. co oni wyprawiają to się w głowie nie mieści. Świadczy to o totalnym bałaganie w firmie Energa i o braku kompetencji jej pracowników.

      Ocena komentarza: warty uwagi (8) odpowiedz na ten komentarz

    3. Tutejszy #2053751 | 81.15.*.* 26 sie 2016 15:21

      Nasza Polska rzeczywistość !!!!! Za mało ich jeszcze na stanowiskach. Biurokracja nie ogarnia tematu...

      Ocena komentarza: warty uwagi (7) odpowiedz na ten komentarz

    4. sofix #2053660 | 91.229.*.* 26 sie 2016 13:24

      Odszkodowanie

      Ocena komentarza: warty uwagi (5) odpowiedz na ten komentarz

    Pokaż wszystkie komentarze (18)
    2001-2024 © Gazeta Olsztyńska, Wszelkie prawa zastrzeżone, Galindia Sp. z o. o., 10-364 Olsztyn, ul. Tracka 5