Nasz człowiek już wylądował w Kazaniu. Zobaczcie, co tam słychać [zdjęcia]

2018-06-24 11:41:01(ost. akt: 2018-06-24 11:56:34)
Kibice z Polski i Kolumbii już zwiedzają Kazań w oczekiwaniu na wieczorny mecz

Autor zdjęcia: Archiwum

Nasz kibic-korespondent Grzegorz Jatkiewicz rozpoczął drugi etap misji Mundial 2018. W sobotni wieczór wyleciał z Warszawy do Moskwy. W niedzielę o świcie wyruszył samolotem do Kazania, gdzie z rana na termometrach było 28 stopni Celsjusza. Wieczorem mecz Polska – Kolumbia.
- Teraz czas na Kazan i Wołgograd, myślę że podczas tej tygodniowej wyprawy po Rosji dane nam będzie zobaczyć jej prawdziwy obraz – relacjonuje Grzegorz Jatkiweicz. - Zapraszam do kolejnych relacji. Podróż do Kazania rozpoczęliśmy wczesnym rankiem z lotniska w Moskwie. Wczoraj podczas podróży do hostelu mieliśmy możliwość uzyskać kilku rad od przyjaźnie nastawionego taksówkarza rodem z Czeczeni. Uczulał nas, jako turystów na to aby robić zakupy w większych sklepach, prosic o menu w restauracjach w języku rosyjskim, etc. Bo ceny wtenczas nie są w dolarach lecz w rublach. Myślę, że my Polacy przerabialiśmy to wiele lat temu i ten schemat działania jest nam bardzo dobrze znany. Z relacji zaprzyjaźnionego taksówkarza wynika ze Kazań jest bardzo przyjazny, a ludzie tutaj bardzo otwarci i przyjacielscy dla obcokrajowców... cóż zobaczymy.

Tymczasem w Rosji, niczym jak 10 lat temu na Igrzyskach Olimpijskich w Pekinie, budynki, których nie udało się wyremontować są skrzętnie zakryte siatkami. Czasami zdarza się, że budynek od przodu odnowiony, ale z tyłu w stanie pierwotnym. Najlepiej zobaczcie i oceńcie to sami.

A w niedzielę wieczorem najważniejszy jest mecz Polaków z Kolumbią, bo przecież głównie po to tutaj przyjechaliśmy.