Wieczory spędzają przy świecach i latarce. Trzeci tydzień czekają na... licznik

2016-08-26 07:00:00(ost. akt: 2016-08-25 16:21:32)

Autor zdjęcia: GO

Pani Janina Zalewska z Ostródy z czwórką dzieci już trzeci tydzień spędza wieczory przy świecach. Niby romantycznie, ale bardzo uciążliwie.
Pani Janina na początku sierpnia zamieszkała w mieszkaniu na nowo wybudowanym osiedlu w Ostródzie. Podpisała też 8 sierpnia umowę z dostawcą energii elektrycznej firmą Energa Obrót w Gdańsku. W mieszkaniu są wszystkie media - woda i prąd, ale nie ma licznika, żeby popłynął.

Jak ją wówczas poinformowano, licznik miał zostać założony w ciągu dwóch dni. Gdy minęły, a licznika nie było, kobieta skontaktowała się telefonicznie z firmą. Usłyszała, że będzie w ciągu siedmiu dni. Czekała więc, ale nic się nie zmieniło.

Dzwoniła na firmową infolinię, rozmawiała w pracownikami firmy w Ostródzie. Praktycznie godzinami wisiała na telefonie. Jeden konsultant odsyłał ją do drugiego, od któregoś usłyszała, że może czekać na licznik nawet dwa tygodnie. Mija trzeci, a prądu jak nie było, tak nie ma.

— Pani w ostródzkiej siedzibie firmy była bardzo miła i powiedziała, że zrobi wszystko żebym ten prąd w końcu miała — mówi pani Janina. — Ale co z tego? Mija trzeci tydzień a ja nadal nie mam ani licznika, ani prądu. Dalej mieszkam z dziećmi w egipskich ciemnościach.

O problemach pani Janiny piszemy w piątkowej Gazecie Ostródzkiej.

Zapraszamy do lektury


Źródło: Gazeta Olsztyńska

Komentarze (18) pokaż wszystkie komentarze w serwisie

Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.

Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych

Zaloguj się lub wejdź przez FB

  1. rrr #2070535 | 94.254.*.* 21 wrz 2016 18:24

    Miałem identyczny problem z Energa ;) pozdrawiam Energe za nieudolność !!

    Ocena komentarza: warty uwagi (1) odpowiedz na ten komentarz

  2. xx #2056520 | 95.41.*.* 31 sie 2016 13:25

    haha parodia :D zwalcie winę na zakład energetyczny - oczywiście bo tak najprościej . Trzeba spojrzeć na to z drugiej strony - są formy kontaktu gdzie takie sprawy można załatwić bez żadnego problemu. Ale lepiej pokazać się w gazecie, internecie - może jeszcze do tv to zamiast 500 + ktoś się zlituje i da 1000. Osoby nie znające sprawy jak zawsze wiedzą i mają do powiedzenia najwięcej a bohaterka niech zapozna się z dokładnymi terminami jakie firma ma na założenie licznika lub słucha o czym jest przez pracowników informowana.

    Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) odpowiedz na ten komentarz

  3. Jjjj #2054111 | 27 sie 2016 07:30

    Od ponad roku kuleje unich wszystko.

    Ocena komentarza: warty uwagi (1) odpowiedz na ten komentarz

  4. Ma prąd #2054013 | 37.47.*.* 26 sie 2016 22:07

    Z tego co widzialam to prąd ma..musiala byc jakas przyczyna jak tu ktoś pisal predzej...ale zamiast poczekac to oczywiscie gazeta

    Ocena komentarza: poniżej poziomu (-3) odpowiedz na ten komentarz

  5. Obojetnosc #2054007 | 37.47.*.* 26 sie 2016 22:01

    Kyo wam każe siedziec w energa idzcie do novum...multimedia.....jak wam zle a sami wrcocicie z podkulonym ogonem..w sumie nie wieze ze takie opóźnienia byly tak po prostu...musiiala byc przyczyna..ale oczywiście najlepiej obsmarowac girme i podac do gazet....ludzie sa smieszni

    Ocena komentarza: poniżej poziomu (-3) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)

    Pokaż wszystkie komentarze (18)
    2001-2024 © Gazeta Olsztyńska, Wszelkie prawa zastrzeżone, Galindia Sp. z o. o., 10-364 Olsztyn, ul. Tracka 5